Instagram’ın Özellikleri
Instagram, bilindiği üzere son zamanlarda en fazla tercih
edilen sosyal medya platformudur. Bu bağlamda pek çok özelliğe sahip olan
instagram ile ilgili sizlere detaylı bir rehber hazırladık. Gelin tüm detayları
hep birlikte inceleyelim.
Hikayeler
Hikayeler uzun bir yol kat etmiş ve her markanın sosyal
medya stratejisinin ayrılmaz bir parçası haline gelmiştir. Snapchat'in 24 saat
boyunca aktif kalan küçük boyutlu içerik parçacıkları olarak başlattığı şey,
her şey gibi büyüdü ve hemen hemen her platform şimdi bunu benimsiyor.
Instagram bunu 2016 yılında başlattı ve platform için bir ustalık olduğunu ise
kanıtlamıştır.
Kullanıcı Etkileşimleri
Hikayeler, kullanıcıyla etkileşim kurmak ve markanızın
çeşitli yönleri hakkında onlarla iki yönlü etkileşim kurmak için harika bir
araçtır. Ayrıca kullanıcılarınızın belirli bir eylemi gerçekleştirmesini
sağlamak için iyi bağlantılı bir hikaye zinciri kullanarak platformda hikaye
anlatımını keşfetmek için kullanışlı bir araçtır. 10.000 takipçiye
ulaştığınızda, kullanıcıları belirli bir web sitesi sayfasına veya bir YouTube
videosuna göndermek için kullanabileceğiniz bir yukarı kaydırma özelliği de
alırsınız.
Yorumları Sabitleme
Genel olarak sosyal medya platformlarında yeni bir özellik
olmasa da Instagram'ın sunduğu en son özellik yorumları sabitleme özelliğidir.
Markaların ve işletmelerin şu anda platformda çok daha aktif olduğu gerçeğini
göz önünde bulundurmak gerekir.
Makaralar
Sosyal medya dünyasında neyin yeni olduğuna dair en ufak bir
fikriniz bile varsa, bu terimle zaten karşılaşmış olmalısınız. Makaralar,
Instagram'ın, kullanıcıların 15 saniyeye kadar uzunlukta çoklu klip videoları
kaydedebildiği ve buna yaratıcı filtreler ve ses klipleri ekleyebildiği mikro
video özelliğidir.
Hashtag'ler
Hashtag'ler, Instagram hesabınızı organik olarak büyütmenin
en iyi yollarından biri olmaya devam ediyor. Evet, platformdaki içerik bolluğu
nedeniyle eskisi kadar kolay değil. Ancak niş üzerinde sıfırlama yapabilir.
İlgili hashtag'leri kullanabilir ve mükemmel içerik üretebilirseniz, işler
sizin lehinize çalışmaya başlayacaktır.
Hesabınız 10.000 takipçinin altındaysa, ideal olarak
100.000'den daha az gönderi içeren hashtag'ler kullanılmalıdır. Bu nedenle daha
az rekabet olduğunu gösterir. 10K'ya ulaştığınızda, 100k-500k gönderi
parantezindeki hashtag'lere geçebilirsiniz ve 100K'da olduğunuz gün, altında 1
milyondan fazla gönderi olan büyük hashtag'leri hedeflemenin zamanı gelmiştir.
Daha fazla bilgi için:
Comments
Post a Comment